خرید ps4 از دم قسط

ps4 ها یکی از کالا های مورد علاقه افراد است که نمی توان از خرید آن چشم پوشی کرد و تهیه آن برای خانواده های به یک ضرورت تبدیل شده است. به منظور خرید ps4 از دم قسط به بخش خرید قسطی بازی و سرگرمی مراجعه کنید.



                                                                   


کنسول بازی PS4 یک سرگرمی جذاب

یکی از وسیله های بازی مطرح دنیا ps4 می باشد که طرفداران زیادی را جذب کرده است. ps4 یک بازی هیجان انگیز است که در تمام سنین پرطرفدار می باشد. پلی استیشن 4 همانطور که می دانید نام یک کنسول خانگی از نسل هشتم می باشد که از سوی شرکت سونی روانه بازار شد.

 این کنسول نخستین بار در سال 2013 توسط شرکت سونی در یک کنفرانس معرفی شد. این کنسول در زمینه بازی های آنلاین قابلیت های جدیدی از جمله بازی کردن حین دانلود، قابلیت اشتراک گذاری فراوان نظیر قابلیت مشاهده بازی در حال انجام توسط دیگران و به دست گرفتن کنترل بازی دیگران را فراهم آورده است.

بازی های ps4 با تنوع بالا

بازی Yakuza 6: The Song of Life یک بازی اکشن می باشد که توسط سگا معرفی شده است و به طور منحصر به فرد برای پلی استیشن 4 منتشر می شود. سری یاکوزا همیشه طرفداران خاص خود را دارد. این بازی ابتدا در سال 2016 در ژاپن منتشر شد و پس از دو سال انتظار نسخه غربی آن نیز منتشر شد.

بازی از نگاه سوم شخص دنبال می شود که جهان آن باز است. شما همراه با کاراکتر اصلی که کازموما کیریو نام دارد در شهر های کاموروچو و هیروشیما به ماجراجویی می پردازید. داستان بازی از جایی شروع می شود که قرار است کازوما پس از مصدوم شدن در شماره قبل توسط پلیس به خاطر جرایمی که مرتکب شده به زندان بیفتدT اما او ناگهان متوجه می شود که هاروکا ناپدید شده است و دیگر اثری از او وجود ندارد. حالا شما به عنوان کازوما باید پرده از این راز بردارید.

بازی Spider-Man از 23 سالگی اسپایدرمن شروع می شود و حدود 8 سالی طول می کشد که او تبدیل به اسپایدرمن شود. در ابتدای بازی اسپایدر من با ویلسون فیکس مبارزه می کند و او را شکست می دهد، اما در ادامه گروه جدیدی جای فیسک را می گیرند و اتفاقات جدیدی برای اسپایدرمن به وقوع می افتد.

خرید ps4 از دم قسط بدون نیاز به پیش پرداخت در قسطی کلاب

همانطور که گفته شد، خرید Ps4 برای برخی از افراد به صورت یک واجب محسوب می شود، به طوری که به دنبال خرید از دم قسط این محصول هستند. فروشگاه قسطی کلاب با توجه به نیاز افراد، شرایط ویژه ای را برای مشتری ها ایجاد کرده است تا به صورت قسطی و با قیمت مناسب، محصول مورد نظر خود را تهیه کنند. 

به طور کلی تمام بازی های موجود برای کنسول بازی ps4 جذاب و برای اغلب گیمر ها جذاب و مهیج است. تنها مشکل موجود در رابطه با این کنسول های بازی قیمت بالای آن ها است که باعث می شود، همه نتوانند از عهده خرید آن برآیند. 

در نتیجه خرید اقساطی این کالا بسیار جالب توجه است. قسطی کلاب یکی از سایت هایی است که خرید اقساطی ps4‌ و همچنین تمام وسایل مربوط به بازی و سرگرمی را برای کاربران به وجود آورده است و کاربران می توانند Ps4 قسطی مورد نظر خود را از قسطی کلاب بخرند.

خرید اقساطی از قسطی کلاب توسط سه روش صورت می‌پذیرد. با مراجعه به سایت قسطی کلاب و وارد شدن به بخش درخواست اعتبار خرید اقساطی، یکی از سه روش خرید از بای چک، لیزینگ پارسیان یا لیزینگ فراز اندیشان را انتخاب کنید و از خرید اقساطی خود نهایت لذت را ببرید.


سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایکس باکس سری اس با چک

خرید اقساطی ایکس باکس سری اس با چک
کنسول بازی ایکس باکس یکی از جذاب‌‎ترین کنسول‌های بازی جهان می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری اس با...

خرید قسطی ps4 پرو

خرید قسطی ps4 پرو
کنسول‌‍‌های بازی سونی بسیار جذاب و قدرتمند طراحی شده است. برای خرید قسطی ps4 پرو به بخش بازی سرگرمی در سایت قسطی کلاب مراجعه...