فروش اقساطی لوازم خانگی اتکا

لوازم خانگی از کالاهای ضروری و کاربردی در هر خانه ای هستند که به دلیل کاربرد زیادی که دارند باید از کیفیت خوبی برخوردار باشند. از طرفی این لوازم از قیمت بالایی نیز برخوردارند. از این رو خرید اقساطی از بخش لوازم خانگی سایت قسطی کلاب می تواند راهی برای خرید کالایی با کیفیت با تحمل کمترین فشار مالی باشد. 

فروش اقساطی لوازم خانگی اتکا


خرید لوازم خانگی به صورت قسطی

بیشتر افراد برای خرید لوازم خانگی برنامه ریزی می کنند تا بتوانند ملزومات خود را تهیه کنند. خرید از فروشگاه های زنجیره ای یک مزیت برای بیشتر افراد است.

خرید اقساطی از جمله شیوه های خرید کالا می باشد که از گذشته تا کنون طرفداران بسیاری داشته و افراد بسیاری آن را به خرید نقدی کالاهای مورد نظر خود ترجیح می دهند. البته مراکز متعددی وجود دارند که اقدام به فروش اقساطی لوازم خانگی می نمایند، اما به دلیل متفاوت بودن شرایط فروش آنها باید دقت نمود تا بهترین مرکز و با آسان ترین شرایط را انتخاب نمود.

شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی اتکا

اتکا که مخفف «اداره تدارکات کارمندان ارتش» است، همانطور که از نام آن پیدا است سازمانی برای خدمت رسانی برای نیروهای ارتش است که خدمات مختلفی را برای آن ها ارائه می دهد.

در فروشگاه های اتکا مشتریان می توانند تمام اقلام مورد نیاز خود از خوراک و پوشاک تا لوازم خانگی را خریداری کنند. در فروشگاه های اتکا کاربران می توانند با استفاده از کارت حکمت خرید انجام دهند.

به بیان دیگر اتکا یکی از فروشگاه های زنجیره ای است که تقریبا تمامی اقلام مورد نیاز افراد را عرضه می نماید. یکی از گروه های کالا که در این مرکز به فروش می رسد، لوازم خانگی همچون یخچال، تلویزیون، لباسشویی، ظرفشویی و غیره می باشد که امکان خرید به هر دو صورت نقد و اقساط را دارا می باشند.

با مراجعه به شعب مختلف فروشگاه های اتکا در سراسر کشور می توانید کالای مورد نظر خود را انتخاب نموده و از شرایط فروش اقساطی لوازم خانگی اتکا بهره مند شوید.

به طور کلی با توجه به شرایط اقتصادی موجود و بالا بودن قیمت تمام اقلام مورد نیاز زندگی، به خصوص لوازم خانگی برقی، خرید نقدی کالاها بسیار سخت شده است. اگر در حال خرید جهیزیه باشید که شرایط سخت تر نیز می شود. از این رو خرید قسطی لوازم خانگی می تواند فرصت خوبی برای خرید این کالاها باشد.

فروشگاه های زیادی مانند فروشگاه اتکا وجود دارند که امکان خرید اقساطی کالاها را برای مشتریان خود فراهم می کنند و هر کدام شرایط اقساطی مخصوص به خود را دارند. مشتریان هنگام خرید اقساطی لوازم خانگی باید شرایط فروشگاه های مختلف را مورد ارزیابی قرار داده و بهترین گزینه را انتخاب کنند.

فروش قسطی لوازم خانگی در قسطی کلاب 

قسطی کلاب یکی از فروشگاه های اینترنتی است که با ارائه شرایط اقساط تعداد قسط های ۳ تا ۱۲ ماهه، و سود ۲٫۵ درصد ماهانه شرایط خوبی برای خرید قسطی کاربران فراهم می کند. گفتنی است در قسطی کلاب هر کاربر می تواند پس از اعتبار سنجی تا سقف ۳۰ میلیون تومان خرید انجام دهد.

همچنین در صورت کمبود وقت و برای جلوگیری از درگیر شدن با ترافیک و شلوغی خیابان ها می توانید به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و بدون لزوم مراجعه حضوری و تنها با ثبت نمودن سفارش مورد نظر خود از طریق سایت، کالای مورد نظر خود را با اقساط مورد نظر خود خریداری نمایید.

نکته جالب توجه در رابطه با فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب این است که در صورتی که کالای مورد نظر شما در میان کالاهای موجود وجود نداشت، با مراجعه به بخش سفارش کالای نا موجود می توانید آن را سفارش دهید و در عرض ۳ تا ۵ روز کاری کالای مورد نیاز خود را درب منزل تحویل بگیرید.

همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید. قسطی کلاب تمام تلاش خود را می کند تا بتواند با به کارگیری کادری مجرب و  با تجربه به بهترین شکل ممکن به کاربران خود خدمات ارائه دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی مایکروویو

خرید نقدی مایکروویو
کار دستگاه مایکروویو به این صورت است که امواج رادیوویی را با طول موج‌های کوتاه و بسامد بالا مولکول‌های موجود در غذا را حدود 45.2 میلیارد در...

فروش قسطی آبسردکن

فروش قسطی آبسردکن
فروش قسطی آبسردکن، شرایطی ویژه برای خرید بهترین آبسردکن می باشد. دستگاه آبسردکن دستگاهی است که آب آشامیدنی را خنک می کند و یا به ...