خرید اقساطی کنسول بازی در تهران

خرید قسطی کنسول های بازی ps4 و Xbox


برای مشاهده جزییات و خرید قسطی محصولات به بخش خرید قسطی کنسول بازی مراجعه کنید.


                                                                         

با شروع تعطیلات بسیاری از بچه ها به دنبال سرگرمی هایی می گردند تا اوقات فراغت خود را پرکنند خانواده ها نیز با آگاهی از این مطلب سعی می کنند که وسایل مورد نیاز را فراهم کنند یکی از این وسایل کنسول های بازی می باشند شما با بهره گیری از کنسول های بازی برای فرزندان خود می توانید اوقات فراعت آن ها را پرکنید از جمله مزایای کنسول های بازی تنوع در بازی ها می باشد به گونه ای که در نسل هشتم کنسول های بازی ما اوج کیفیت بازی ها را می بینیم به دلیل قیمت بالای کنسول های بازی بسیاری از خانواده ها از خرید کنسول های بازی منصرف می شوند ما در اینجا به شما خرید اقساطی کنسول های بازی را پیشنهاد می کنیم.

شما با استفاده از ایکس باکس وان ایکس می توانید بازی هایی با کیفیت 4K را اجرا کنید علاوه بر این این کنسول بازی قابلیت پشتیبانی از بلورهای UHD را دارد این بدان معنی است که بازی های این کنسول نه تنها شفاف تر به نظر می آیند بلکه رنگ های آن نیز زنده تر می باشد.

در حین بازی ممکن است اتفاقات جالبی برای شما بیفتد که گاهی دوست دارید ضبط کنید به لطف این کنسول بازی شما می توانید چنین کاری را آن هم با کیفیت 4K انجام دهید.

این کنسول از نظر سخت افزاری بسیارقدرتمند می باشد اما این کنسول دارای بازی های انحصاری زیادی نمی باشد طراحی ایکس باکس وان ایکس از نظر طراحی تفاوتی با کنسول بیش از خود ندارد به نوعی طراحی آن بسیار ساده می باشد رنگ مات و ضد خش این کنسول بازی اثر انگشت را به شدت قبل نمی گیرد.

در ساخت این کنسول از یک پردازشگر 8 هسته ای سری جگوار AMD با فرکانس 2.3 گیگاهرتزی ،12 گیگا بایت حافظه رم و یک پردازنده گرافیکی 6 ترافلا پلاس رادئون AMD استفاده شده است.

قسطی کلاب امکان خرید اقساطی کنسول بازی در تهران را برای شما فراهم آورده است به این منظور شما می توانید از طریق سایت قسطی کلاب اقدام کنید در صورت هرگونه سوال با کارشناسان قسطی کلاب تماس بگیرید.

ناگفته نماند که خرید اقساطی از قسطی کلاب به سه روش خرید از بای چک، خرید از لیزینگ پارسیان و خرید از لیزینگ فراز اندیشان امکان پذیر شده است و هر کدام از این روش‌ها شرایط مخصوص به خود را دارند.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش اقساطی ایکس باکس سری ایکس

فروش اقساطی ایکس باکس سری ایکس
کنسول‌های بازی مایکروسافت رقیب سرسختی برای کمپانی سونی می‌باشند. اگر شما جز علاقه‌مندان به کنسول‌های مایکروسافت...

خرید اقساطی ایکس باکس سری x

 خرید اقساطی ایکس باکس سری x
کنسول بازی ایکس باکس سری ایکس یکی از بهترین محصولات شرکت مایکروسافت می‌باشد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری x به بخش...