خرید اقساطی کولرگازی گرین

در روزهای گرم تابستانی داشتن یک کولر گازی با کیفیت و مقرون به صرفه می‌تواند فصل گرمی پر از خنکی برای شما به ارمغان بیاورد. برای خرید اقساطی کولرگازی گرین به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی کولرگازی گرین


معرفی کولر گازی گرین

یکی از بهترین و متنوع‌ترین برندها در طراحی و تولید کولرگازی بی شک برند گرین (Green) می‌باشد. در این روزهای گرم تابستانی اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال انتخاب و خرید کولر گازی با کیفیت و خوش قیمت می‌باشید، در این مقاله همراه ما باشید، زیرا ما قصد داریم توضیح کاملی در مورد انواع مختلف کولر گازی گرین و شرایط خرید اقساطی آن به شما بدهیم. بنابراین ما را همراهی کنید تا از شرایط خرید اقساطی کولرگازی گرین مطلع شوید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

بررسی مدل‌ها متنوع کولر گازی گرین

کولر گازی یا همان اسپلیت یک دستگاه دو بخشی می‌باشد که با نام‌های یونیت داخلی و یونیت خارجی شناخته می‌شود. یونیت خارجی شامل بخش‌های کمپرسور و کندانسور می‌باشد که در فضای بیرون نصب می‌شود و بخش یونیت داخلی شامل اواپراتور است. این دو بخش داخلی و خارجی به وسیله یک سیم مسی با کیفیت بهم اتصال پیدا می‌کنند. کولرگازی گرین شامل مدل‌های متنوعی می‌باشد که در زیر به آن اشاره کرده‌ایم. برای خرید قسطی کولرگازی گرین بهترین گزینه سایت قسطی کلاب می‌باشد.

کولر گازی ایستاده گرین

کولرگازی ایستاده گرین یکی از محصولات با کیفیت برند گرین است که دارای ابعاد بزرگی می‌باشد. همان ط ور که از نام این محصول مشخص است، این کولر گازی به صورت ایستاده قرار می‌گیرد و به دلیل گرمای زیادی که این دستگاه تولید می‌کند، بهتر است که در یک فضای بزرگ یا بالکن قرار گیرد. از این اسپلیت گرین برای فضاهای بسیار بزرگ بهره می‌برند. فضاهایی مانند مسجد، ادارات سالن‌های پذیرایی بزرگ و همچین مواردی از آن استفاده می‌شود. برای خرید قسطی کولرگازی گرین به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

  • قابلیت ایجاد هوای گرم و سرد
  • دارای فیلتر چندگانه تصفیه هوا و باکتری زدا
  • کم مصرف
  • دارای لوله مسی با کیفیت

کولرگازی اینورتر گرین

اینورتر به معنی تبدیل فرکانس می‌باشد. این فناوری سبب می‌شود که گرمایش و سرمایش مورد نیاز فراهم شود. کولرهای گازی اینورتر از سرعت العمل سرمایش و گرمایش بالاتری نسبت به مدل‌های دیگر برخوردار هستند. شما می‌توانید با خرید قسطی کولرگازی گرین از قسطی کلاب یک تابستان خنک را تجربه کنید.

  • مصرف برق بسیار کم
  • قابلیت گرمایش و سرمایش سریع
  • دارای فیلتر چندگانه تصفیه هوا
  • پرتاب باد تا 15 متر
  • دارای لوله مسی با کیفیت

کولرگازی پیستونی گرین

نحوه عملکرد کولرگازی پیستونی بسیار جالب و مهندسی شده است. همان طور که می‌دانید گاز مبرد موجود در کولرگازی‌ها سبب سرمایش و فعالیت کولر گازی می‌شود. در کولرگازی پیستونی گرین، با حرکت پیستون‌ها گاز مبرد فشرده شده و در فضای خارجی قرار می‌گیرد. بهتر است بخش خارجی این کولرگازی را در زیر یک سایبان قرار دهید. این کولرگازی بسیار مناسب مناطق گرمسیری و جنوبی کشور است. برای خرید اقساطی کولرگازی گرین به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

  • قابلیت سرمایش تا دمای 60 درجه سانتی گراد
  • پرتاب باد تا 15 متر
  • دارای گاز مبرد R22
  • دارای فیلتر چندگانه تصفیه هوا
  • دارای سیم مسی با کیفیت

کولرگازی پرتابل گرین

کولرگازی پرتابل یکی از بهترین نوع اسپلیت است. این کولر گازی بخش خارجی ندارد و هر دو موتور در یک دستگاه قرار دارد. یکی از موتورها وظیفه ایحاد باد سرد و دیگری هوای گرم محیط را جذب کرده و به خارج هدایت می‌کند. برای وصل کردن این کولرگازی باید یک لوله خروجی هوای گرم به آن متصل نمایید تا هوای داغ ایجاد شده را خارج کند. با این کولرگازی دیگر هوای آلوده خارج از محیط وارد خانه نیم‌شود و رطوبت کامل در فضای داخلی ایجاد می‌شود. با خرید اقساطی کولرگازی گرین از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

فروش انواع کولرگازی در سایت قسطی کلاب

قسطی کلاب یکی از بهترین فروشگاه‌‎‌های اینترنتی در کشور است که به فروش اقساطی انواع کالاهای روز دنیا می‌پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید اقساطی لوازم خانگی، کالای دیجیتال و کنسول بازی به بخش خرید اقساطی در سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین ظرفشویی بوش اقساطی

ماشین ظرفشویی بوش اقساطی
شاید شنیدن عبارت ماشین ظرفشویی بوش اقساطی در این زمان و به دلیل تغییرات نوسانی قیمت ها، کمی عیب به نظر برسد اما قسطی کلاب در ....

فروش قسطی لوازم خانگی فلر

 فروش قسطی لوازم خانگی فلر
فروش قسطی لوازم خانگی فلر در قسطی کلاب یک فرصت بی نظیر برای شما به ویژه زوجین جدید که قصد خرید لوازم....