خرید اقساطی گوشی p50 pro

یکی از گوشی‌های پرفروش و جذاب برند هوآوی p50 pro می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی p50 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی p50 pro


بررسی گوشی p50 pro هوآوی

گوشی پرفروش p50 pro یکی از محبوب‌ترین محصولات برند هواوی است. گوشی‌های برند هوآوی با وجود تحریم اپ‌ها گوگل باز هم طرفداران بسیاری دارد و چه بسا اگر آمریکا این برند محبوب چینی را تحریم نمی‌کرد، بیشترین فروش در دنیا را از آن خود می‌کرد. یکی از گوشی‌های جدید برند هوآوی مدل p50 پرو می‌باشد. 

همان طور که می‌دانید سری P هواوی دارای بهترین دوربین‌ها است و به دلیل دوربین‌های باکیفیت و فوق‌العاده‌ای که دارند، بسیار معروف شده‌اند. اگر شما جز طرفداران برند محبوب هوآوی هستید، می‌توانید خرید اقساطی گوشی p50 pro را از قسطی کلاب انجام دهید. با ما همراه باشید تا از تمام ویژگی‌ها و امکانات گوشی p50 پرو مطلع شوید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

طراحی ظاهری فوق‌العاده!

یکی از ویژگی‌های گوشی p50 pro ظاهر استثنایی و جذاب آن می‌باشد. گوشی p50 پرو دارای ماژول دوربین منحصر به فرد و متفاوت می‌باشد. یک ماژول بیضی شکل که در داخل خود دو دایره مساوی دارد و لنز دوربین‌ها را درون خود جای داده است. همچنین منحنی بودن صفحه نمایشگر یکی دیگر از ویژگی‌های زیبا ساز در این گوشی هوشمند می‌باشد. محل قرار گیری لنز دوربین سلفی یک فرورفتگی در صفحه نمایشگر است و طراحی این گوشی را به حد اعلا خود رسانده است. رنگبندی منحصر به فرد آن نیز شامل رنگ‌های طلایی، سفید، صورتی و مشکی می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی p50 pro به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی دوربین‌ها

گوشی هوشمند p50 پرو به دوربین‌های باکیفیت و فوق‌العاده شهره دارد. لنز اصلی این گوشی 50 مگاپیکسل است و دیگر لنزهای فرعی آن 64،40 و 13 می‌باشد. ترکیب این لنزهای قدرتمند خروجی با کیفیتی در اختیار شما قرار خواهد داد. همچنین قدرت لنز دوربین سلفی گوشی  p50  پرو برابر با 13 مگاپیکسل می‌باشد و بهترین عکس‌ها و فیلم‌ها را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای خرید قسطی گوشی p50 pro به فروشگاه آنلاین قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

نمایشگر بی نظیر p50 pro

گوشی هوشمند p50 پرو دارای یک نمایشگر با کیفیت بالا و اندازه‌ای برابر با 6.6 اینچ می‌باشد. این نمایشگر زیبا با ظاهری خمیده زیبایی بیشتری به این گوشی جذاب بخشیده است، رزولوشن این نمایشگر برابر با 2700*1228 می‌باشد، همچنین از فناوری +HDR10 پشتیبانی می‌کند و رنگ‌های 10 بیتی را پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر قابلیت نمایش یک میلیارد رنگ را دارد درحالی که نسخه قبلی این گوشی با نام p40 فقط تا 16 میلیون رنگ را ساپورت می‌کرد. برای خرید قسطی گوشی p50 pro به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید با صرفه را تجربه کنید.

سیستم عامل p50 pro

بهتر است بدانید که سیستم عامل گوشی P50 پرو هارمونی است و از اندروید 11 نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی با باتری 4360 میلی آمپر بر ساعتی و شارژر سریع 50 واتی جز برترین محصولات برند هوآوی محسوب می‌شود. با خرید اقساطی گوشی P50 pro از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

قیمت گوشی P50 pro

گوشی جذاب هوآوی با وجود امکاناتی که دارد از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است. این گوشی را می‌توان از لحاظ قیمتی با گوشی S22 ULTRA مقایسه کرد. با خرید اقساطی گوشی P50 pro از قسطی کلاب یک خرید عالی را تجربه کنید.

شرایط خرید قسطی گوشی P50 pro از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین سایت‌های فروش اقساطی کالا در کشور است. شما می‌توانید بهترین و جدیدترین کالاهای روز دنیا را از قسطی کلاب خریداری نمایید و با ارائه مدارک اندک و بدون ضامن از قسطی کلاب خرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و خرید خود را نهایی کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی s22 ultra با چک

خرید قسطی s22 ultra با چک
پرفروش‌ترین گوشی بالارده سامسونگ با شرایطی عالی در قسطی کلاب به فروش می‌رسد. برای خرید قسطی s22 ultra با چک به بخش...

خرید قسطی گوشي S21 fe سامسونگ

خرید قسطی گوشي S21 fe سامسونگ
اگر قصد خرید یک گوشی میان رده و باکیفیت را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشي s21 fe سامسونگ از بخش موبایل در دسته بندی...