خرید اقساطی نوت 10 پلاس

گلکسی نوت 10 پلاس یکی از گوشی‌های زیبا و پرفروش سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی نوت 10 پلاس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی نوت 10 پلاس


بررسی گوشی سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس

سری نوت سامسونگ همیشه یک وجه تمایز خاص دارد و آن‌هم استفاده از قلم مخصوصی است که سامسونگ نام آن را S Pen گذاشته است. در ادامه با بررسی گوشی گلکسی نوت 10 پلاس همراه قسطی کلاب باشید و اگر به خرید قسطی نوت 10 پلاس فکر می‌کنید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به صفحه محصول در قسطی کلاب مراجعه کنید.

سامسونگ همیشه در تولید گوشی‌های هوشمند نوآوری‌های بسیاری داشته و سری نوت این شرکت به‌نوعی پرچم‌دارانی هستند که دارای قلم‌اند؛ پس به‌طور حتم این گوشی طرفداران بسیاری دارد.

طراحی و کیفیت ساخت

پنل های پشت و جلوی این گوشی با یک‌لایه گوریلاگلس 6 محافظت می‌شود و فریم دستگاه از جنس آلومینیوم است؛ پس با یک گوشی لوکس و مقاوم روبه‌رو هستیم. گواهی IP68 نوت 10 پلاس را به مدت 30 دقیقه تا عمق 1.5 متر ضدآب کرده است. 

از نکات مهم در طراحی این گوشی وجود قلم در دل آن است که میزان تأخیر آن در برخورد با صفحه چیزی در حدود 42 میلی‌ثانیه است و این مورد نوید یک تجربه نرم و روان را به شما می‌دهد. گوشی 196 گرمی سامسونگ در چهار رنگ سفید، مشکی، آبی و سفید رنگین‌کمانی عرضه‌شده است. خرید اقساطی نوت 10 پلاس نوید یک پرچم‌دار قلم محور عالی را به شما می‌دهد؛ پرچم‌داری که بسیار زیباست!

صفحه‌نمایش

این گوشی از یک نمایشگر 6.8 اینچی Dynamic AMOLED استفاده می‌کند که با استاندارد HDR10+ همراه شده است. با توجه به اینکه دوربین سلفی درون یک ناچ حفره‌ای قرارگرفته و کناره‌های نمایشگر دارای خمیدگی هستند، نسبت نمایشگر به بدنه 91 درصد است. رزولوشن نمایشگر 3040 در 1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 498 پیکسل در هر اینچ است. صفحه‌نمایش گوشی نسبت 19:9 دارد و در کل کیفیت آن بسیار بالا است.

قابلیت نرم‌افزاری Always-on display (نمایشگر همیشه روشن) هم در این گوشی وجود دارد. خرید اقساطی نوت 10 پلاس یک نمایشگر فوق‌العاده برای بازی کردن و تماشای محتوای ویدئوئی و وب گردی را برای شما به ارمغان می‌آورد.

دوربین

دوربین اصلی (واید) و دوربین تله فوتو این گوشی 12 مگاپیکسلی هستند و دوربین فوق عریض (اولتراواید) این گوشی 16 مگاپیکسل است. همچنین سامسونگ از یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی TOF 3D در این گوشی استفاده کرده تا سنجش عمق تصاویر بهتر صورت بگیرد. 

دوربین واید و تله فوتو به لرزش گیر اپتیکال مجهز شده‌اند و دوربین تله فوتو قابلیت زوم اپتیکال دو برابر دارد. نوت 10 پلاس باکیفیت 4K فیلم‌برداری می‌کند و دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی است. کیفیت ضبط صدا استریو است و اسپیکرهای دستگاه هم استریو هستند.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

با خرید قسطی نوت 10 پلاس گوشی خواهید داشت که نرم‌افزار آن را اندروید 9 تشکیل داده و سامسونگ تا به امروز به‌روزرسانی اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1 را هم برای نوت 10 پلاس عرضه کرده است. در دل این گوشی از پردازنده Exynos 9825 و پردازنده گرافیکی Mali-G76 استفاده‌شده تا قدرت بالای این گوشی تضمین شود. میزان حافظه رم نوت 10 پلاس 12 گیگابایت است و در دو نسخه 256 و 512 گیگابایتی به فروش می‌رسد.

باتری و امنیت

این گوشی از یک باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌کند و قابلیت شارژ سریع 45 وات را دارد. باتری نوت 10 پلاس یک روز کاری کامل با استفاده متوسط شما را همراهی می‌کند. حسگر اثرانگشت اولتراسونیک گوشی هم در زیر نمایشگر قرارگرفته و با سرعت و دقت بسیار بالایی که دارد نباید نگران امنیت گوشی خود باشید. با خرید اقساطی نوت 10 پلاس یک گوشی امن و یک باتری قدرتمند همراه خود دارید. نوت 10 پلاس قابلیت شارژ بیسیم و معکوس را هم دارد.

جمع‌بندی

با خرید قسطی نوت 10 پلاس علاوه بر اینکه یک گوشی پرچم‌دار دارید با یک قلم فوق‌العاده هم روبه‌رو هستید و می‌توانید تصاویر و متون بسیار زیبایی را خلق کنید زیرا قدرت سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این گوشی بسیار بالاست و اجازه سنگین‌ترین پردازش‌ها را به شما می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

موبایل شیائومی اقساطی

موبایل شیائومی اقساطی
حتما برایتان جالب است که بدانید برند های اول بازار عمدتا پول برند بودنشان را می گیرند و ممکن است از لحاظ کیفیت با برند های درجه دو برابری کنند و....

خرید تبلت Huawei Mediapad T5

خرید تبلت Huawei Mediapad T5
هواوی یکی از برند های تولید کننده انواع گوشی و تبلت باکیفیت است که بسیاری از افراد از آن استقبال کرده اند. هوآوی به تازگی تبلت جدیدی را با.....