خرید اقساطی ایفون 12 پرو

گوشی‌های برند اپل یکی از بهترین محصولات این شرکت موفق هستند. برای خرید اقساطی ایفون 12 پرو به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ایفون 12 پرو


بررسی آیفون 12 پرو

13 اکتبر 2020 شرکت اپل گوشی‌های سری آیفون 12 را معرفی کرد. این مجموعه شامل گوشی‌های آیفون 12 مینی، آیفون 12، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس بود. در ادامه با بررسی آیفون 12 پرو همراه ما باشید؛ گوشی که مشخصات آن تفاوت زیادی با برادر بزرگ‌تر خود یعنی 12 پرو مکس ندارد. برای خرید اقساطی آیفون 12 پرو می‌توانید به صفحه این محصول در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

اپل همیشه سعی کرده بهترین محصولات را با استاندارهای اختصاصی خود به بازارهای جهانی عرضه کند. این مورد را می‌توانیم هم در بخش سخت‌افزار و هم در بخش نرم‌افزار این شرکت مشاهده کنیم. هماهنگی عالی این دو مورد همیشه شرکت اپل را در تولید محصولات باکیفیت کمک کرده است و کمتر شاهد این هستیم که محصولات این شرکت دچار مشکلات جدی باشند.

طراحی و کیفیت ساخت

طراحی این گوشی به طراحی سال‌های قبل شرکت اپل بازگشته است و تخت بودن لبه‌های گوشی و نمایشگر آن یادآور سری آیفون 4 و 5 این شرکت است؛ زبان طراحی که در تمام گوشی‌های امسال اپل یعنی سری آیفون 12 رعایت شده است. آیفون 12 پرو در چهار رنگ خاکستری، نقره‌ای، طلایی و آبی عرضه‌شده است و اپل از شیشه‌ای مقاوم برای پنل‌های پشت و جلوی دستگاه استفاده کرده و فریم پیرامون گوشی از جنس فولاد ضدزنگ است. براق بودن فریم، این قسمت از گوشی را مستعد جذب اثرانگشت می‌کند.

با خرید قسطی آیفون 12 پرو صاحب گوشی خواهید شد که دارای گواهی IP68 است و می‌تواند به مدت 30 دقیقه تا عمق 6 متری زیرآب دوام بیاورد. وزن این گوشی 189 گرم است و ابعادی معادل 146.7 در 71.5 در 7.4 میلی‌متر دارد. طبق معمول حسگر تشخیص چهره و سایر سنسورها در ناچ یا همان بریدگی بالای نمایشگر قرار دارند و مجموعه دوربین‌های گوشی در محیطی تقریباً مربعی شکل بر روی پنل پشتی خودنمایی می‌کند.

صفحه‌نمایش

نمایشگر Super Retina XDR OLED از استانداردهای HDR10 و Dolby Vision بهره می‌برد و روشنایی آن در حالت عادی 800 نیت و در بالاترین حالت ممکن 1200 نیت است. 6.1 اینچ اندازه مناسبی برای نمایشگر یک گوشی هوشمند است و این مورد با رزولوشن 2532 در 1170 پیکسل و تراکم پیکسلی 460 پیکسل در هر اینچ همراه شده است. نسبت نمایشگر به بدنه 86 درصد و نسبت تصویر 19.5:9 است.

قابلیت نرم‌افزاری True-tone هم در تولید رنگ‌های گرم‌تر به نمایشگر گوشی کمک می‌کند. با خرید اقساطی آیفون 12 پرو یک نمایشگر عالی برای بازی و تماشای فیلم و وب گردی در اختیار خواهید داشت.

دوربین

آیفون‌ها همیشه دوربین‌های فوق‌العاده‌ای داشته‌اند و آیفون 12 پرو هم از این قاعده مستثنا نیست. هر سه دوربین واید، اولتراواید (فوق عریض) و تله فوتو این گوشی 12 مگاپیکسلی هستند ولی میزان گشودگی دیافراگم و فاصله کانونی متفاوت است.

همچنین آیفون 12 پرو دارای سنسور LiDAR برای تشخیص دقیق‌تر عمق تصاویر و تجزیه‌ و تحلیل آن‌ها است این نکته را هم اضافه کنیم که این سنسور از انواع اسکنرهای TOF 3D است و تکنولوژی بسیار پیشرفته‌ای دارد. دوربین آیفون 12 پرو باکیفیت 4K فیلم‌برداری می‌کند. دوربین سلفی هم 12 مگاپیکسلی است و با حداکثر کیفیت 4K فیلم می‌گیرد. خرید قسطی آیفون 12 پرو نوید یک دوربین باکیفیت را به شما می‌دهد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

پردازنده A14 Bionic در کنار iOS14 عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و هماهنگی کامل آن‌ها اجرای سریع و روان تمام بازی‌ها و برنامه‌ها را تضمین می‌کند. آیفون 12 پرو در سه نسخه با حافظه‌های 128، 256 و 512 گیگابایتی در کنار 6 گیگابایت حافظه رم عرضه‌شده است. خرید اقساطی آیفون 12 پرو شما را تا سال‌ها از تعویض گوشی بی‌نیاز می‌کند؛ چراکه اپل همیشه پشتیبانی بسیار خوبی از محصولات خودش دارد و این مورد در کنار سخت‌افزار توانمند یکی از دلایل وفاداری مشتریان این برند است.

باتری و امنیت

آیفون 12 پرو از یک باتری 2815 میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد و با یک شارژر 20 واتی هم شارژ می‌شود. این گوشی می‌تواند در مدت 30 دقیقه تا 50 درصد شارژ شود. امنیت گوشی هم از طریق حسگر شناسایی چهره اپل یا همان Face ID تأمین می‌شود. اسپیکرهای استریو این گوشی هم از دیگر امکاناتی است که این گوشی به شما ارائه می‌دهد.

جمع‌بندی

خرید قسطی آیفون 12 پرو شما را وارد دنیای جدیدی از تکنولوژی خواهد کرد، زیرا در تمام زمینه‌ها اعم از دوربین، نمایشگر، سخت‌افزار و نرم‌افزار بسیار فوق‌العاده عمل کرده و مطمئناً از بهترین گوشی‌های سال 2020 میلادی است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ سری 8 با چک

خرید اقساطی اپل واچ سری 8 با چک
یکی از جدیدترین گجت‌های پوشیدنی اپل مدل اپل واچ سری 8 می‌باشد. برای خرید اقساطی اپل واچ سری 8 با چک به بخش ساعت هوشمند در دسته...

خرید اقساطی تلفن بی سیم پاناسونیک

خرید اقساطی تلفن بی سیم پاناسونیک
پاناسونیک به عنوان یکی از با کیفیت ترین و بهترین برندها در میان تولید کنندگان تلفن های بی سیم شناخته می شود که طرفداران زیادی نیز دارد. برای...